Контрольна робота за темою « Дружба і кохання»
І Початковий рівень
- Його називають засновником російської вітчизняної літератури ХІХ ст., митцем, що
глибоко відобразив самобутність національної душі.
А) О. Грін; Б) О. Пушкін; В) К. Симонов; Г) Ш. Алейхем
- Поезія цього шотландського поета зачаровує щирістю, мелодійністю та простодушністю.
А) Роберт Бернс; Б)Генріх Гейне; В) Костянтин Симонов; Г) О. Пушкін.
- Шолом‑Алейхем народився у :
А) м. Переяславі; Б) м. Києві; В) м. Одесі; Г) м. Нью-Йорку.
- Поезію «Жди мене…» він присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.
А)О. Пушкін; Б) Г. Гейне; В) К. Симонов; Г) О. Грін.
- Поезія оспівує ліцейську дружбу і відданість:
А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»; Б) Р. Бернс «Моя любов»
В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»; Г) К. Симонов « Жди мене…»
- Цей вірш увійшов до скарбниці європейської любовної лірики, його автором є німецький поет…
А) О. Пушкін; Б) Р. Бернс; В) Г. Гейне; Г) О.Грін
ІІ. Середній рівень.
- Як перекладається псевдонім єврейського письменника Шолома
Рабиновича?
- Визначте тему повісті Шолома-Алейхема «Пісня над піснями» …
- «Не знаю, скільки мине років, – тільки в Каперні розцвіте одна казка, і
пам’ятатимуть її довго…», – сказав…
- У 1785 році поет зустрів дівчину Джин, яка назавжди полонила його серце. Цю поезію
поет присвятив дружині – жінці, яка стала його долею. Називається поезія…
5 У вірші «Коли настав чудовий май…» своє кохання Генріх Гейне зображує через образи…
- Вірш Роберта Бернса «Моя любов- рожевий квіт » нагадує …
ІІІ Достатній рівень.
- Установіть відповідність між літературними творами та національними літературами, до яких
вони належать.
А) «19 жовтня 1825»; Б) «Коли настав чудовий май»; В) «Моя любов- рожевий квіт »; Г) «Пісня над піснями» ; Д) « Пурупурові вітрила»
- Німецька література.2 Російська література.3 Єврейська література. 4. Шотландська література.
- Установіть відповідність між літературними творами і цитатами:
А) «Я можу просидіти на самоті довгі години й оплакувати незабутню Суламіф з мого
«пісне‑пісенного» роману»;
Б) «Усе, що вона бачила,чим жила, що було довкруги, оберталося мереживом таємниць в образі повсякдення»;
В) «Моя кохана — пишна рожа, Краса весняних днів»
Г) «Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання»
Д) «Просто ждати вміла ти Краще від усіх!»
- «Жди мене».2. «Пісня над піснями».3 « Пурупурові вітрила».4.«Коли настав чудовий май». 5. «Моя любов- рожевий квіт »
- Високий рівень.( за вибором)
- Написати твір-мініатюру «Чи варто берегти кохання?»
- Розкриття теми дружби у вірші О. Пушкіна «19 жовтня 1825».